Heb een product besteld met weinig informatie over de levertijd. Uiteindelijk na een maand of twee heb ik een update ontvangen met een track en trace link van DHL. Helaas werkte deze link niet, alles stond op sorteren tot de dag van bezorging.
Helaas is het wijzigen van de 2e poging of bezorging bij de buren in tegenstelling tot de mail van groupdeal geen onderdeel van de service. Na het 2e moment komt het pakket op een servicelocatie te liggen, dus geen ophaalpunt in de omgeving. Met als enige optie ruim 20minuten reistijd per fiets met een groot pakket.
DHL verwijst naar Groupdeal en zij mailen dat je het geld terugkrijgt zonder enige poging om alsnog het pakket te laten bezorgen. De e-mailhelpdesk neemt daarin amper de moeite om het bericht goed te lezen maar is wel de enige optie omdat ze telefonisch de verbinding verbreken vanwege drukte of niet bereikbaar zijn vanwege storingen.
Sterke punten
Leuke producten
Zwakke punten
Bezorging van de producten (DHL)
Bereikbaarheid van de telefonische helpdesk
Klantgerichtheid bij problemen
Effectiviteit e-mail helpdesk