Ik ben een vaste klant van Watch2day. Ongeveer 8 horloges bij hen gekocht.
Dit keer een smartwatch. Het horloge komt kapot aan.
Stuur het direct terug en wil graag mn geld terug.
Echter stuur ik het naar het verkeerde kantoor van W2D.
Worden daar eens in de twee weken opgehaald ter beoordeling.
Het vonnis luidt nu: sturen naar verkeerd kantoor,helaas voor u, u krijgt uw geld niet terug. Het horloge wordt voor reparatie opgestuurd.
Ben hiermee akkoord gegaan, ben benieuwd hoelang dit gaat duren en of ze het horloge echt repareren!
Dit is wel de laatste keer dat ik bij deze zaak iets gekocht heb.
Ik houd u op de hoogte.
H.G
Even een update.
Ik heb het horloge op 28 augustus jl besteld. Direct na levering teruggestuurd omdat het stuk aankwam. Het horloge is voor reparatie bij de horlogemaker gebracht. Hij heeft op 8 november het horloge bekeken en volgens mij terzijde gelegd, want 14 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord.
Al met al zijn we nu bijna drie maanden verder en denk ik ook dat de horlogemaker van Watch2day een smartwatch niet kan maken.
Ik houd u op de hoogte.
H.G
6 dagen geleden een email gestuurd. Watch2day geeft geen antwoord!
Weer 3 dagen later, nog steeds geen antwoord!
7 dagen later, nog steeds geen antwoord. Wie begrijpt er nog wat van? Het kan toch niet zo zijn dat W2D zomaar mijn geld inpikt!
Het is nu een maand geleden dat de horlogemaker het kapotte horloge bekeken heeft. Ik zou zo spoedig mogelijk een update krijgen.
Meer dan een maand wachten daarop is, volgens mij, wel erg lang!
Vandaag een rare email gekregen,
deze luidt als volgt:
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u een aankoop bij ons gedaan en een review geschreven over onze shop, waarvoor nogmaals onze dank.
Wij willen u graag uitnodigen om uw review te herzien. Middels onderstaande link kunt u uw review aanpassen. Nogmaals onze excuses voor het onstane ongemak.
Klik hier om deel te nemen
Hartelijk dank voor uw mening!
Met vriendelijke groet,
Watch2Day
Waarom zou ik dit doen?
Ik ben nog steeds zeer ontevreden!
Op 9 januari telefonisch contact gehad met W2D. Het horloge is inderdaad niet te maken, dus na veel vijven en zessen is mij een nieuw horloge toegezegd. Dit zou 2 of 3 weken duren.
We gaan nu de 4de week in. Ben benieuwd wanneer het horloge binnenkomt.
Ik ben nu meer dan 5 maanden bezig om de zaak geregeld te krijgen.
Echt schandalig!
Vandaag, 12 feb. 2020, telefonisch contact gehad, met de vraag waar het horloge bleef. Helaas was er van een bestelling of zending niets terug te vinden. Er zal met mij via email contact gehouden worden, vandaag nog. Ben benieuwd!
Zelfde dag bericht terug met als antwoord dat mijn zaak in behandeling genomen wordt.
Ik dacht dat dat 5 maanden geleden al gebeurd was.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Heel veel