Het beeld is duidelijk: de klantenservice is zó verschrikkelijk belabberd geworden dat er de laatste tijd bijna alleen nog maar negatieve reviews komen.
Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.
De laatste was een 'dikke' Yves Camani waarvan de sluiting lam was. Ik had daags na ontvangst voorgesteld mij een nieuwe sluiting op te sturen waarop Watch2Day positief reageerde. Na een paar weken (en zelf steeds navragen) bleek dat niet mogelijk te zijn en kon ik het horloge ter reparatie opsturen (voor eigen kosten terwijl je bij melding van een defect binnen 3 dagen kosteloos mag retourneren).
Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon het, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld."
Nu heeft Watch2Day het horloge ook al weer meer dan een maand retour en nog steeds geen enkele actie, ondanks herinneringen.
Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.
Sterke punten
Mooie aanbiedingen
Zwakke punten
Slechte after sales (geen incidenten maar zelfs algemeen beeld!)