Review: Vreselijk
Beste Laura,
We vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent met het product wat u besteld heeft, onze oprechte excuses hiervoor! Bij beschadiging van producten willen we graag meedenken om te komen tot een passende oplossing. Bijvoorbeeld het toesturen van een nieuw exemplaar van het bestelde product, dan wel het retourneren van het aankoopbedrag. Graag horen we van u zodat we tot een oplossing kunnen komen, we zijn zowel telefonisch als per mail bereikbaar.
Nogmaals onze excuses, het is niet onze bedoeling geweest u als klant ontevreden achter te laten na het afronden van deze bestelling & levering!
We hopen spoedig van u te horen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice 6deals
Review: Oplichters
Beste Vdvelde,
Onze excuses voor de situatie waarin u nu terecht bent gekomen. Graag horen we van u zodat we dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen! We zijn inmiddels weer bereikbaar over de telefoon en u kunt mailen met [email protected].
Nogmaals onze excuses en we hopen snel van u te horen!
Met vriendelijke groet,
Douwe
Klantenservice @ 6deals
Review: Waardeloze klantenservice
Hi Maxx,
Onze oprechte excuses voor de situatie zoals deze is in uw geval. We willen heel graag dat alles soepel verloopt voor onze klanten. Het is lastig om nu te bepalen wat er precies is misgegaan maar we willen dit graag voor u oplossen. Zou u ons kunnen bellen of een mail sturen zodat we hier verder mee aan de slag kunnen? Uiteraard krijg u uw geld terug mocht u het product niet meer wensen te ontvangen, wat we heel begrijpelijk vinden. Nogmaals onze excuses en we hopen snel van u te horen!
Met vriendelijke groet,
Douwe
Klantenservice bij 6deals